Uw Communicatiedashboard – De 3CX-webclient

 

 

Aanmelden

Zoek uw aanmeldgegevens op in uw welkomstmail.

Ga naar uw webclient-URL (//mijnbedrijf.3cx.com/webclient/).

Meld u aan met uw extensie en uw wachtwoord.

 

 

 

 

Bellen, gebeld worden en doorverbinden

Klik op een extensie of voer een naam/nummer in het zoekveld in om te bellen.

Klik het telefoon icoon om een gesprek te starten via uw smartphone, bureautoestel of web client.

Verbind gesprekken door via “Doorverbinden” of “Aangek. Doorverbinden”, en kies de naam of extensie.

Voor een blind Transfer, klik “Doorverbinden” en verbreek de verbinding.

Bij Aang. Doorverbinden, kondig het gesprek aan en klik “Doorverbinden”.

 

Beheer uw status

Klik op het drop down menu naast uw avatar om uw status en status boodschap in te stellen.

Klik op het potlood om een status boodschap toe te voegen.

Stel uw status tijdelijk in door een tijdslimiet aan te geven.

Groen betekent beschikbaar, Geel is in gesprek, Rood is bezig – gesprekken worden doorgeschakeld naar voicemail.

 

 

 

 

 

Chat met collega’s

Klik op “Chat“.

Klik op het pictogram “Opstellen” om mensen te zoeken en toe te voegen voor een een-op-een- of groeps-chat.

Selecteer de extensie(s) en klik op “OK” om te beginnen met chatten.

 

 

Bel nummers van websites met de Click2Call-extensie

Installeer de extensie voor Chrome of Firefox.

Configureer de extensie en vernieuw uw browser.

Klik op een nummer om de 3CX-dialer te starten.

 

 

    Your Office Anywhere – De 3CX Apps

 

 

Download de iOS of Android Apps:

Open uw Welkomstmail.

Open de app op uw apparaat en tik op “Scan QR Code” linksboven in het menu.

 

Scan nu de QR code in uw Welkomstmail – klaar!